Kocaeli'deki anaokulunda çekilen görsel Türkiye gündemine oturdu

Kocaeli’nin Karamürsel ilçesinde Karamürsel Anaokulu’nda çekilen görüntü Türkiye gündemine oturdu.

Kocaeli'deki anaokulunda çekilen görsel Türkiye gündemine oturdu
Haber albümü için resme tıklayın

ÇEDES projesi kapsamında imamların ilkokul ve ortaokulda derslere girmesine yol açan uygulama ile bu kez de anaokulunda öğrencilere ‘sunum’ yapıldı. Proje kapsamında Kocaeli Karamürsel Anaokulu‘nda cami imamı çocuklarla bir araya geldi. BirGün’den Mustafa Kömüş’ün haberine göre, imamların ilkokul ve ortaokulda derslere girmesine yol açan “Çevreme Duyarlıyım ve ve Değerlerime Sahip Çıkıyorum” (ÇEDES) projesi kapsamında bu kez Kocaeli’nde bir anaokulunda çocuklara ‘sunum yaptı.’ Millî Eğitim Bakanlığı (MEB) ve Diyanet İşleri Başkanlığı arasında imzalanan ÇEDES protokolü kapsamında Kocaeli Karamürsel Anaokulu‘nda cami imamı çocuklarla bir araya geldi. 

CAMİ İMAMINA TEŞEKKÜR EDİLDİ

Anaokulu yetkililerinin duyurusunda cami imamına teşekkür edildi. Ayrıca velilerin katılımıyla Filistin’e yardımcı olabilmek için bağış kampanyası düzenlendi.

Konuya ilişkin şunları söyledi: “Bu uygulama ÇEDES protokolü kapsamında gerçekleşti. Derse girme söz konusu değil. 10-15 dakikalık bir etkinlik oldu sadece. Bize yakın olan camiden geldi hoca. ‘Yardımseverlik ve merhamet’ konusu işlendi. Bunun yanı sıra veliler de geliyor.” 

ÇEDES’İN İPTAL EDİLMESİ İSTENDİ

İmamın öğrencilerle bir araya gelmesi tepki çekti. change.org internet sitesinde etkinliğe karşı “Laik, bilimsel, kamusal eğitim talep ediyoruz” başlıklı imza kampanyası başlattı. Kampanyaya yaklaşık 18 bin imza atıldı. Kampanyada ÇEDES Projesi kapsamında okullarda öğrencilere “manevi danışman” adı altında imam, vaiz, din hizmetleri uzmanı ve Kur’an kursu hocaları tarafından değerler eğitimi verildiği belirtildi. Okullarda zorunlu seçmeli din dersleriyle birlikte laik eğitimin hedef alındığı vurgulandı. Kampanya ile okullara imam atanmasını sağlayan ÇEDES Projesi’nin, zorunlu seçmeli din derslerinin, anaokullarında mescit açılması yönündeki kararların iptal edilmesi istendi. 

Kaynak: Haber Merkezi

21 Ara 2023 - 15:05 - Kent


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Demokrat Kocaeli Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Demokrat Kocaeli hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Demokrat Kocaeli editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Demokrat Kocaeli değil haberi geçen ajanstır.

240

Mesut - İngiliz MI-6 ,İsrail Mossad destekli cemaatçi yapılar Türkiye yi kuşatmaya çalışıyor. Egitim,birinci hedef...Churchill in dediği gibi::"Türkleri savaşarak yenemezsiniz.Din adamlarını ayarlayın;onlar çökertir "...Yine Rahmetli Mareşal Fevzi Çakmak 'in dediği gibi:""Tarikat ve cemaatler Haçlıların ileri karakollarıdır""Daha 8 yıl önce Fetocu teröristler kalkıştı...Ne zaman ders alacaksınız?

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 24 Aralık 14:44
241

Vedat - @Mesut 240 nolu yoruma cevabı: Ne alaka burada cemaat işi yok lafı olayı farklı yöne çekme

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 26 Aralık 13:22
239

Ebu Esved - şu teknolojiden iyice nefret etmeye başladım.eskiden ne güzeldi burada yorum yapan asalaklarin varlığından bir haberdik en azından.simdi elinde telefon olan girip saçma sapan yorumlar yazabiliyor.Din,siyaset vs hakkında hiç bir bilgisi olmadan temeli olmadan sallayıp duruyor.Cevresinde iki kelam edemeyen,kimse tarafından iplenmeyen kadın ve erkekler burada profesörculuk oynuyor.Hakaret ediyor, iftira atıyor.ve bizler okurken ne kadar aptal ile aynı bölgede yaşadığımız görüyor ve şaşırıyoruz.Surada dincilik oynayan saçma sapan kitleye kuran ve İslam tarihi temelli bir iki soru sorsan,bir iki isimden bahsetsen ağızları açık saf saf bakacakken gelmiş burada insanları tekfir ediyorlar.Karamursel,siyasi dönme başkan İsmail ile yıllardır karakter değişimi yaşıyor zaten.ne kadar esrarkeş,isidci,tarikat artığı varsa karamursele boğdu.Ama işin gsrip tarafı bunlarla beraber Karamürsel'de ahlaksızlık da arttı.Evli bekar erkek ve kadınlar mahalle mahalle .... Neyse zaten bilen biliyor.Ama olsundu anaokulunda cahilin biri çevre ve eğitim dersine girmiş ve Filistin içinde yardım toplanmış ya...din budur bu insanlar için!!!Bravo

Yanıtla . 0Beğen . 3Beğenme 24 Aralık 14:29
233

Asıl Vatandaş - Sizin İslam diniyle olan kavganız bitmeyecek bunu anladık da M. Kemal Atatürk ve laikliği düşmanlığınıza alet etmeyin

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 24 Aralık 13:17
231

Semra bemesi - BİZDE DEDELERİMİZLE BÜYÜDÜK ALLAH HEPSİNDEN RAZI OLSUN.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 24 Aralık 11:54
228

Kritiker - Bu din görevlisi Devletin bir kurumu olan Diyanet'e bağlı olarak camide görev yapmıyor mu!!?

Yoksa uzaydan mı geldi!!??

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 24 Aralık 11:22
227

Filiz - Okullarda din öğretmeni zaten var imama ne gerek var onu anlamadım

Yanıtla . 1Beğen . 2Beğenme 24 Aralık 11:04
226

Mehmet Kurt - Yazık bu çocuklara aileler nasıl bunlara izin veriyor köpekcik beyinleri hurafeler ile zehirleniyor bir yuvada bu adamın ne işi var bir de özel koltuk koymuşlar yazıklar olsun .

Yanıtla . 1Beğen . 2Beğenme 24 Aralık 10:55
232

Refika - @Mehmet Kurt 226 nolu yoruma cevabı: Neden yazıklar olsun dinini imanını küçük yaşta öğrenmeli çocuklar ögrensinlerki ortalık yarı çıplak insanlarla dolmasın Anneye babaya saygı kalmadı büyükler evlatlarından korkar oldu gevurlar gibi 18 ine giren gencler ayrı evde yaşıyacagım diyor toplum bozuldu illada İslami deyerler şart

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 24 Aralık 13:02
225

Sibel - Vay canina ne buyuk olay!!!Turkiye nin gundemi degil bu sizin gundeminiz. Derdiniz din ile. Birgun un haberi ancak bu kadar olur. Devletimizin, Diyanetimizin yanindayiz. Kahrolsun ehli küfür . Buyrun tarafsizsaniz bu yorumu yayınlayın.

Yanıtla . 4Beğen . 5Beğenme 24 Aralık 10:00
234

Sichlamento - @Sibel 225 nolu yoruma cevabı: Arkadaş,Ehli küfür sloganı yapistirmissin hemen.Algilarin kapalı galiba!Anaokulunda veya başka bir eğitim kurumunda ,kendilerinin eğitimi zaten tartışmalı olan cami hocası, müezzin,müftü vs nin ne işi var?değerler ile ilgili ders verilecekse Din Kültürü öğretmeni diye birşey var.Evvelden Vatandaşlık bilgisi dersi vardı hala var mı bilmiyorum.O dersle bu çevre ve toplumla alakalı bilgiler zaten verilebilir.Filistin için yardım toplama yeri anaokulu değil.Filistin için gerçekten birşey yapılacaksa,iki tane çapulcunun starbukcs eylemi yapması ile anaokulunda para toplamak ile olmaz.Karamurseli ve ülkenin birçok yerini yöneten akp nin ve en başta Sn.C.B nin oğlunun İsrail ile ticari ilişkisini kesmesi,Devletin konsolos,bürokrat ve siyasi tüm teması sonlandırmak ve ciddi bir ticari,askeri,siyasi ambargo kararı yeterli olacaktır.AMA BUNU YAPABİLECEK "İMAN" VAR MI?MİLYAR DOLARLARİNDAN vazgecebilirler mi?işte asıl sorun bu.yoksa senin burada sen gibi dusunmeyenleri ehli küfür ile itham etmen ancak bu tarafimizla gulecegimiz bir cahillikten öte birşey değil cahil abla

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 24 Aralık 14:06
229

Semra bemesi - @Sibel 225 nolu yoruma cevabı: CHP İsrail buna uyandık İslam düşmanı Yahudiler

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 24 Aralık 11:40
224

Pardon Bi Bakar Mısınz - islam mantık ve hoşgörü dini. bu rağmen, biz çocuklarımıza muhakeme fırsatı vermeden Müslüman doğurup, büyüten bi toplumuz zaten. yani haliyle din egitimi okulda değil, evde var olan birşey. ayrıca nasıl her öğretmen, her doktor kutsal değilse her imam da sütten çıkmış ak kaşık değil. günümüzde herkes malesef, gaza gelip durumu niyeyse din düşmanlığına, laikliğe, yazık ki Atatürk'e ve hatta inanca kadar getirip dini kendine yontuyor, hacı hocalarda da durum aynı ve hatta bir kaç güzel örnek dışında daha bile beter. özetle ;

din eğitimi zaten veriliyor, ama nasıl fen dersine kimyager girmiyorsa, din eğitimi için de imama gerek yok. imamın yeri cami, okullarımızda ilk okuldan itibaren din öğretmenlerimiz var zaten. ki doğrusu da bu, burada "islam, din, allah kitap" diye delirmeden önce en başa dönüp biraz mantık yürütüyoruz.

siz evinizde iki tane dua öğretmekten acizmisiniz ? yada islamın güzelliklerini anlatmaktan ?

hadi diyelim yapamadınız ve din ogretmenlerinin de görevini yapamadığını düşünüyorsunuz neden onlarca yıldır hiç ses çıkarmadınız ? hem imamın görev tanımıyla, doğal olarak formasyon da almadıkları için okullarda eğitim verebilmesi de legal değil. yine bu noktada iyi ki ve zaten dini öğretmenlerimiz var.

Yanıtla . 4Beğen . 4Beğenme 24 Aralık 07:16
222

Erbakan - Oh oh ne güzel yapmışlar sizin gibileremi bırakacaktık bu ülkeyi çok iyi yapmışlar

Yanıtla . 4Beğen . 2Beğenme 24 Aralık 05:09
235

Sichlamento - @Erbakan 222 nolu yoruma cevabı: Yok canım niye bize birakasiniz.Sizler büyük muslumansiniz.Taciz ve tecavüzü savunan veya ses çıkarmayan.Sozde dini kimseye bırakmayan ama ilk fırsat hamuduna kadar yiyen,yolsuzluk sapigisiniz.surekli agzinizdan!düşürmediğiniz dininizden bile bihabersiniz...Okumaya, araştırmaya düşman siyasi,ticari,dini konularda hep düşünmeden birilerin kulbuna sarılan asıl amacı kendi çıkarı olan asalaklarsiniz.TABİ Kİ ÖYLE BİZE NİYE BİRAKASİNİZ?

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 24 Aralık 14:10
221

Alperen - Avrupada papazlar onu da geçtim satanistler derse girip çocukların beynini yıkıyor. Hala Allah çocuklarınızın düşmanı mı ki onun dinini anlatan insanları öcü gibi gösterme gayretinde bulunuyorsunuz

Yanıtla . 3Beğen . 2Beğenme 24 Aralık 04:02
236

Sichlamento - @Alperen 221 nolu yoruma cevabı: Söylesene yalancı Alperen Avrupa da hangi anaokulunda veya ilkokul düzeyinde papazlar ,satanistler derse giriyor.ornek ver?g***nden sallama.ulannisiniz gücünüz yalan,dolan,iftira!ve siz sözde muslumansiniz!!!

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 24 Aralık 14:12
220

Herhangi Birisi - Türkiye'de dinimizi en doğru şekilde bilen ve öğretecek olan neredeyse kimse yok. Oldu mu ? Bu yüzden olmaması gerekiyor. Çünkü bir şeyi yanlış eksik öğretmek veya savunmak o şeyden uzaklaştırır.

Yanıtla . 1Beğen . 4Beğenme 24 Aralık 03:09
237

Sichlamento - @Herhangi Birisi 220 nolu yoruma cevabı: Cahil, bu yorumda nerede Allah a savaş açılmış oluyor? Len embesil Allah inananlara berbaer ise Musluman coğrafyasında kimse inançlı değil demek ki? asırlardır eziliyor bu coğrafya!bre hadsiz Allah çalışanla beraberdir ve karşılığını verir.Dininizden bı habersiniz.Sadece slogan muslumansiniz.iki kere eğilip kalkıp kocakafanizi yere degdiriyorsunuz diye kendinizi layusel ve iman merkezi sanan aptal guruhusunuz.Sirf stres atmak için yazıyorum.Yoksa senin o aptal,analizden uzak,iki kelam bilgi sahibi olmayan beyninin birşeyi anlayacağından değil.Yorumlara bak aynı fabrikadan çıkmış gibi.Hep söylüyorum.Turkiyenin en atık illeri Kocaeli,Sakarya,bursa ve Anadolu'nun büyük kısmıdır.Agizlarinda Allah,din,kitap,peygamber.ama ellerine fırsat geçsin en büyük hırsız,en büyük alemci.Bu saydığım illere bakın dinli,dinsiz, tesettürlü,tesettursuz,evli bekar tüm erkek ve kadınlar birbirinin peşindedir.Eline fırsat geçiren ticaretinde, günlük işlerinde hile hurdaya başvurur kul hakkına girer.Yalan ,riya , dedikodu diz boyudur.Ama bu insanları dinlerken sanarsin ki "AA ne ahlaklı ne dindar" insan.Allah bu ülkeyi nasıl helak etmiyor hala anlamıyorum.Sanirim Dinsiz denen ve hala belli bir kitlenin düşman olarak gördüğü Başkomutan Başbuğ Mustafa Kemal'in yüzü suyu hürmetine duruyor!

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 24 Aralık 14:19
223

Son Laik Bükücü - @Herhangi Birisi 220 nolu yoruma cevabı: Gerçekten gereksiz ve herhangi birisin bunu söyleyecek kadar mı dini mubine savaş açtınız ama Allah inananlarla beraberdir bu lafları büyük büyük edin seneyede kullanırsınız nasıl olsa !

Yanıtla . 1Beğen . 3Beğenme 24 Aralık 06:54
217

Karizma - İslam ülkesi neye gündem oluyor anlamadim papaz mi girsin derse

Yanıtla . 9Beğen . 3Beğenme 24 Aralık 01:19
216

Gündoğdulu - O okula papaz gelip çocukların beynini yıkasa memnun olurdunuz.

Yanıtla . 7Beğen . 3Beğenme 24 Aralık 00:48
213

Ceylan Çelebi Oğlu - Çok gerekli bu çalışmalar

Artarak yapılması gerekiyor

Laiklik konusuna gelince bunlar bu ülkede yaşayan islama dine düşman bazı gericiler onlara şaşırmıyoruz onlar hep var zaten…

Yanıtla . 19Beğen . 4Beğenme 23 Aralık 23:32
203

Can - Rahatsiz olanlar dinsiz ateist mi,yahudi veya hiristiyan mi?musluman bundan rahatsiz olmaz .Ha bir de cagdaşligi dinsizlik zanneden takim var.Onlar rahatsiz olsunlar .

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 23 Aralık 22:42
238

Sichlamento - @Can 203 nolu yoruma cevabı: Siz muslumansaniz emin ol bu insanlar Müslümanlığı kabul etmez.dusunsene senle aynı kitlenin adamı olmaktan ar ederim,aynı yerde ismimizin anılması bana hakarettir cahil!

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 24 Aralık 14:22
201

Süleyman - Çok güzel faaliyetler devam etmeli. Papaz girse rahatsız olmazsiniz

Yanıtla . 33Beğen . 5Beğenme 23 Aralık 22:08
200

Baki Olan Allah. - Kudurun kudurun ..nedir bu sizin din ve din adamına düşmanlığınız .20 yılın üstünde Avrupa'ya gider gelirim ama sizin gibiler orda bile yok..sonuna kadar destekliyorum destekliyorum hocamızı ve böyle etkinlikler düzenleyenleride l tebrik ediyorum..biz sizlerin çocuklarınızın dans okullarına veya başka başka okullarımıza karisiyormuyuz.yasamadiginiz İslami deyerler sizi niye rahtsiz ediyor anlamış deyilim.sizi ben Allah havele ediyorum. O bilir iyisini

Yanıtla . 21Beğen . 2Beğenme 23 Aralık 21:44
211

Cirak - @Baki Olan Allah. 200 nolu yoruma cevabı: Sizin derdiniz din degil islamla ugrasmak papaz yada haham gelse cagdaslik sayarsiniz alkislarsiniz din degil (İSLAM )dusmanisiniz hani degerleriniz ozgurluk hurriyet dans vals hocasi gelse hosunuza gider yahudi tohumlari.......

Yanıtla . 7Beğen . 0Beğenme 23 Aralık 23:29
205

Can - @Baki Olan Allah. 200 nolu yoruma cevabı: Muhtemel kemalisttirler.Sonra bayramda niye fatiha okumuyorsunuz derler

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 23 Aralık 22:45
198

İstanbullu - Ne var bunda nedir derdiniz din görevlileri yerine noel baba gelse hac dagıtsa cocuklariniza bira içirse escinseller okullara gelse erkek escinsel mimi etekle dans etse hosunuza gider sesimiz çıkmaz..dert islam bence gayet guzel gayet isabetli olur cocuklarimiz zonbilesti

Yanıtla . 15Beğen . 1Beğenme 23 Aralık 21:09
197

Yılmaz - Müslüman bir ülkede bu ülkenin müslüman çocuklar dinlerini, dini değerlerini ve ahlaklı birer birey olmaları için eğitiliyor da bundan kimler neden rahatsız oluyor. İçimizdeki din düşmanları laiklik diyerek İslam'a ve müslümanlara saldırmak hadlerine değildir.

Yanıtla . 11Beğen . 1Beğenme 23 Aralık 21:06
196

Kartepeli Gülçe. - Ne var bunda Avrupa da da papazlar her gün okulda. Kilisede nikahlar kıyılıyor. Laikliğin de suyu çıktı. Nedir bu din düşmanlığı. Bırakın bu işleri çalışkan olun ahlaklı olun.

Yanıtla . 28Beğen . 6Beğenme 23 Aralık 19:47
230

Semra bemesi - @Kartepeli Gülçe. 196 nolu yoruma cevabı: Bilimde ilimde şart sonra zekanız vicdansız yöneticiler çıkıyor ortaya İSLAM'IN İLK EMRİ OKU ZATEN KURAN'DA OKU BİLİMDE OKU TEKNOLOJİDE ÜRET BİLİM ZATEN ALLAH'IN KURAN'DA YOL GÖSTERİCİ.BENDE OKUYORUM 2. ÜNİVERSİTEMİ KUR'AN MEALİNİDE OKUYORUM.SİYER DERSİDE ALIYORUM TAM DONANIMLI BİLGİLİ OLUYORUM.. İSLÂM DOĞRU YOLDUR.. ATATÜRK KİMLİĞİ KULLANAN BİR TON CAHİL VAR OKUMUŞ AMA BOŞ..

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 24 Aralık 11:53
218

Aişe - @Kartepeli Gülçe. 196 nolu yoruma cevabı: Noktayla bitmez düşünmen lazım Allah her yerde.

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 24 Aralık 02:18
212

Cirak - @Kartepeli Gülçe. 196 nolu yoruma cevabı: Kardesim bunlar din dusmani degil acikca İSLAM dusmani

Yanıtla . 6Beğen . 0Beğenme 23 Aralık 23:31
206

Can - @Kartepeli Gülçe. 196 nolu yoruma cevabı: Sizin isteginizle degil o isler.Ulkeyi kuran begenmediginiz anadolunun musluman halkidir .Bu milletin kahir ekseriyeti muslumandir.Laiklik muhabbetleriyle islam dusmanligi devri bitti.Anlasildi mi.NOKTA.

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 23 Aralık 22:51
202

Kocaelili41 - @Kartepeli Gülçe. 196 nolu yoruma cevabı: Boş boş konuşuyorsun ve o dediklerin geride kaldı... artık çoğunluk bizde ve zamanı gelince bizim istediğimiz gibi yönetilecek bu vatan , çünkü burası Müslüman toprakları

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 23 Aralık 22:38
199

Türki̇ye Cumhuri̇yeti̇ - @Kartepeli Gülçe. 196 nolu yoruma cevabı: Burası laik ve demokratik bir ülke yani TÜRKİYE CUMHURİYETİ

Mustafa Kemal Atatürk'ün kurduğu ülke din öğretimi Kur'an kursları vardır orada isteyen gönderir okullarda bilim öğretilir Nokta

Yanıtla . 8Beğen . 12Beğenme 23 Aralık 21:37
195

Halisane - Özümüze dönüyoruz olmasi gereken olmakta ?

Yanıtla . 23Beğen . 6Beğenme 23 Aralık 19:45
194

Uğurlu - ÇEDES Milli Eğitim Bakanlığı, Diyanet İşleri,Gençlik ve Spor Bakanlığının ortaklaşa bir projesi

Ayrıca Noel baba kılığında her yıl anaokulu ve kreslere bir sürü vatandaş giriyor.O zaman" sakallı, ucube ve cahil "olmuyor bunun adı.

Laik bir ülkedeysek neden sınıflara St.Nikola giriyor.

Burası Müslüman bir ülke rahatsız olan gitsin.

Yanıtla . 21Beğen . 3Beğenme 23 Aralık 19:36
214

Cirak - @Kara 193 nolu yoruma cevabı: Din degil (İSLAM )dusmanligi

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 23 Aralık 23:34
186

Sinan - Yav bırakın boş işleri 7500 lira ile geçinilirmi emekliyim fakat çalıştığım halde zor geçiniyom

Yanıtla . 6Beğen . 0Beğenme 23 Aralık 17:10
184

Azra - Okula diş doktoru gelip dış sağlığından ,itfaiyeci gelip yangından ,asker gelip milli güvenlik dersine girerse birşey yok ama devlet memuru olan imam dinden iyilikten namazdan bahsederse olmaaaaz ,çifte standartcisiniz,hic durust değilsiniz.musluman ulkedeyiz bu cicuklar islami ogrenmeleri kadar doğal bir şey olamaz ve olmayacak

Yanıtla . 29Beğen . 5Beğenme 23 Aralık 17:04
183

1999 - Çocuklarımız daha merhametli, değerlerine saygılı olacak diye mi korktunuz? Çok güzel bir uygulama destekliyorum

Yanıtla . 22Beğen . 3Beğenme 23 Aralık 16:21
182

Rebcic - demokrat kocaeli gazetesi söz din olunca neden demokratlık yapılmıyor o imamlar çocuklar uyuşturucu kullanmayı yada terörist olmalarının öğrettiler

Yanıtla . 9Beğen . 5Beğenme 23 Aralık 15:58
181

Mustafa - Çok güzel bir uygulama tebrik ediyorum.karşı çıkan la-it putperestlerede putları ile mutluluklar diliyorum. Bi bitmediniz necis salyalarınızı bir çekin üstümüzden

Yanıtla . 29Beğen . 5Beğenme 23 Aralık 15:53
189

Fromrivertoseapalastin - @Mustafa 181 nolu yoruma cevabı: Helal kardesim benim ?

Yanıtla . 6Beğen . 1Beğenme 23 Aralık 18:12
180

Sessiz Kurt - Medeniyet dinsizlikle olmaz bırakın çocuklar dinini milli değerlerini öğrensin hristiyanlar doğar doğmaz vaktiz ediyolar boyunlarına haç takiyolar bırakında bizim cocuklarda dinini bilsin

Yanıtla . 19Beğen . 1Beğenme 23 Aralık 15:33
179

Hilal41 - Sizin laiklik dediğiniz şey islam ustüne degilse eger ve cok rahatsızsanız islamdan ülkeyi terkedin ozmn burası müslüman bir ülke gavurlaştırmaya çalışmayın

Yanıtla . 13Beğen . 2Beğenme 23 Aralık 15:31
178

Songül - Ammada ugrasiyorsunuz imamlarla hocalarla ne var bunda dinimizi anlatıyorlar çocuklarımıza bunun neresi kötü iyice azdı bu millet

Yanıtla . 14Beğen . 2Beğenme 23 Aralık 15:28
176

Mendoza - Her şey bitti bu sakallı bozundularina mi kaldı eğitim ilknonce kendilerini egitsin

Yanıtla . 4Beğen . 24Beğenme 23 Aralık 15:11
219

Aişe - @Mendoza 176 nolu yoruma cevabı: Sana kalmasında

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 24 Aralık 02:22
207

Can - @Mendoza 176 nolu yoruma cevabı: Laik gecinen din dusmanlarindansa hocalar girsin.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 23 Aralık 22:55
187

Fromrivertoseapalastin - @Mendoza 176 nolu yoruma cevabı: (O gün onlar susarlar yaptiklarini elleri itiraf eder) bu metni yazarken ne denli bir kin ve nefret icerdiginiz apacik olup Rabbimden inşallah soyunuzdan sizler gibi mahlukatlar var olmamisini niyaz ederim iyi gunler ?

Yanıtla . 13Beğen . 1Beğenme 23 Aralık 18:11
175

Fatih Sultan Mehmet - Siz cahiller akıllanmazsınız yahu 15 Temmuzda millete bomba yağdıran fetöcülerde namaz kılıyordu, dindardı, başörtülüydü. Işid, deaş ve benzeri selefi islami örgütlerde en aşırı şekilde dindar ve oyle merhametidirler ki hobi olarak kafa kesmeyi pek severler. Bu ülkede rahat yaşıyor, huzurluysakta tek sebebi Laiklik. Allahtan bir Atatürk gibi önder çıkmışta şu ortadoğudan biraz farklıyız yoksa sizin zihniyet ile afganistan'dan birbirini yiyen araplardan bi gram öteye gidemezdik.

Yanıtla . 7Beğen . 16Beğenme 23 Aralık 14:59
215

Adsiz - @Fatih Sultan Mehmet 175 nolu yoruma cevabı: Onlarında senden farkı yok ki o dini kullanıp zarar verir sen laikliği kullanıp zarar verirsin dağdaki özgürlüğü kullanıp zarar verir hep Bi kisvenin altına girip gelirsiniz ne olmuş imam gelmişse ne yapmış çocuklara nasıl Bi kötü örnek olmuş bunu Bi açıklayın bizde mi eksiklik var yoksa sizde mi Bi üstünlük egosu var görelim Noel baba etkinliğine olmasın ama olur mu o çağdaş dersiniz bende alkol alıyorum namaz kilmiyorum ve sizin gibi gidip kimselerede oy bile vermiyorum Bi bitmediniz sağı solu laik şeriatçısi insan gibi yasmaya çalışın olmaz mi

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 24 Aralık 00:43
174

Fatih - Lâik bilimsel eğitim istiyoruz. Tarikatlarında faaliyetlerine acilen kesinlikle son verilmeli Cübbeli Ahmet Hoca hariç doğrulari söyleyen zaten yok ve Diyanet kurumuda hainlerden, fetöcülerden temizlenmelidir. Din kişiseldir insan gider camide, evde namazını kılar kimseye bir zorlama yok bu ulkede. Ancak dini siyasete, eğitime, dünyevi hayata her yere bulastirir isen burası Afganistan olur ki buna izin vermeyiz. Türkiye diger ortadoğu ülkelerinden Laiklik sayesinde huzurlu ve güçlü durumdadır zaten. 15 Temmuz'da millete bomba yağdıran fetöcülerde dindar, başörtülü değerler eğitimi almışlardı(!) Ancak gelde buradaki cahillere anlat...

Yanıtla . 5Beğen . 11Beğenme 23 Aralık 14:55
208

Can - @Fatih 174 nolu yoruma cevabı: Sen dini yalnis anlamissin arkadaş.Din sadece namaz,oruç,hac degil.Kuranda buyrulduğu uzere yasamin her alaninda ve aninda gecerlidir.Ha sen dersen ki Allah oyle buyursada ben laikim ayetlerde buyrulana gore yasamam.O zaman sor kendine senin inancin nedir.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 23 Aralık 23:08
172

Lazkızı - Mevzu dinle alakalı değil at gözlüklerini çıkartıp öle bakın... Yakın geçmişte cemaat adı altında onlarca şehit verdik biraz geçmişten ders çıkarmak gerektiğini düşünüyorum. Atatürk boşuna dememiş Dinle devlet işlerini karıştırmayın ?

Yanıtla . 11Beğen . 10Beğenme 23 Aralık 14:37
204

Acemkizi - @Lazkızı 172 nolu yoruma cevabı: Bunu din ve devlet isi nasıl görürsünüz,bu okullarda ders olarak islenmeli,laiklik dediniz ahlâkî değerleri cignediniz cignettiniz.

Ahlâk vicdan merhamet yardimseverlik cocuklarimizin hafizalarina islenmeli..

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 23 Aralık 22:42
168

Rabbi Yasir - Güzel uygulama din derslerine okullarda ağırlık verilmeli yoksa gençlik hüsran içinde

Yanıtla . 18Beğen . 7Beğenme 23 Aralık 13:23
165

Selim - Allah razi olsun yapandan vesile olandan.

Rahatsiz olan kudursun.

Yanıtla . 19Beğen . 4Beğenme 23 Aralık 12:49
164

Tengri biz menen - Sözd imanlı insanların memleketi getirdikleri nokta ortada. Eski bir müslüman olarak söylüyorum. Ayrışma dönemi bitti nefret dönemi başladı. İnsanlar dindar geçinip her haltı yiyenlerden nefret etmeye başladı. Gençler hızla gerçeği görüp islamdan uzaklaşıyor. Tarih boyunca sümer masallarını dinledik ve şimdi herkes ibrahimi dinlerin gerçek olmadığını görüyor. Sözde dindarların son çırpınışları bunlar. Yaptığınız her hareket bu masalında sonunu getiriyor.

Bakalım yakın gelecekte nasıl bir sümer masalı icat edeceksiniz.

Yanıtla . 7Beğen . 21Beğenme 23 Aralık 12:14
190

Tengri biz menen - @Tengri biz menen 164 nolu yoruma cevabı: Nerede bu neferler? Ben ciddi oranda İslamın safsata olduğunu düşünüp deist olan yada benim gibi Türklerin gerçek dini yeni göktanrı inancına yeniden dönenleri görüyorum. Sizin gördüğünüz kendin ortamınız.kafayı kaldırıp dünyaya bakın

Yanıtla . 0Beğen . 4Beğenme 23 Aralık 18:17
177

Tengri biz menen - @Tengri biz menen 164 nolu yoruma cevabı: Kimin dinine göre imansız cehennemliğim? Benim dinime görede sen kafirsin ama benim tanrım kebapçı değil insanları pişirmekten zevk alsın.

Bana tanrınızın varlığını kanıtlayabilir misiniz?

Mesela fil suresinde geçen olay nerede ve tam olarak kaç tarihinde oldu?50 bin yıl önce yaşamış dinozor kalıntılarını bulan bilim adamları neden telef olan fillerin ve insanların kalıntılarını bulamıyor?

Bana kuran ve dini kaynaklarla değil gerçek kaynaklarla cevap verin.

Aynı olayda geçen ebabiller neden asırlardır müslümanlara zulmeden toplulukları helak etmiyor?

Yanıtla . 0Beğen . 6Beğenme 23 Aralık 15:19
170

Ayşe - @Tengri biz menen 164 nolu yoruma cevabı: kardeş sen insanları din zannetmiş, hatalarını görünce din kötüdür demişsin. zira din şahışlara atfedilemez. malesef yerli cahiller islamı araştırmaktan öte islamı yaşadığını zanneden şarlatanları araştırıyor. sonrada soğudum dinden naraları atılıyor. Kaybeden sen oldun zira her geçen gün islam neferleri artıyor elhamdülillah

Yanıtla . 6Beğen . 0Beğenme 23 Aralık 14:20
169

İnsan - @Tengri biz menen 164 nolu yoruma cevabı: Hoşsşşştttttt.2 ayaklı bir bok yığını olduğunu ıspatlamışsın.

Yanıtla . 6Beğen . 4Beğenme 23 Aralık 13:32
167

Cahilce - @Tengri biz menen 164 nolu yoruma cevabı: Ne kadar da Ziyandasın her dönemde peygamber vardı sümer uygarlığınada gönderildi

Yanıtla . 7Beğen . 1Beğenme 23 Aralık 13:14
166

İmanlı - @Tengri biz menen 164 nolu yoruma cevabı: Sen dinsiz imansız cehennemliksen başkasına karışma.Allah ıslah etsin senin gibileri

Yanıtla . 9Beğen . 2Beğenme 23 Aralık 13:10
163

Şenol Çelik - Türkiye'de okullarda derslere itfaiyeci doktor vs giriyorken birşey olmuyor da İmam girince mı oluyor çok enteresan.hele hala laiklik konuşulması daha da enteresan.

Yanıtla . 27Beğen . 4Beğenme 23 Aralık 11:45
161

İzmitli - Övgüler dizdiğiniz örnek aldığınız batıda papazlar dın eğitimi veriyor burada da mı papazlar eğitim versin istiyorsunuz yoksa

Yanıtla . 20Beğen . 2Beğenme 23 Aralık 11:28
209

Can - @İzmitli 161 nolu yoruma cevabı: Aynen bunlar islam dusmani

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 23 Aralık 23:11
156

Doğrucu Davut - %90 ı müslüman olan Türkiye Cumhuriyetinde azınlık dinsiz birilerinin tüm ülkenin dinsiz olabilmesi adına imza toplamaya çalışması enteresan. Dinsiz bir toplumda eğitim görmek istiyorsanız gidin yurt dışına bu nedir ya. Bu topraklar 1000 yıldır İslam toprakları. Neyi değiştirmeye çalışıyorsunuz

Yanıtla . 22Beğen . 3Beğenme 23 Aralık 10:37
188

Tengri biz menen - @Doğrucu Davut 156 nolu yoruma cevabı: Hangi %90?

Memlekette Müslüman nüfus %10 bile değil. Alevileri siz müslümandan saymıyorsunuz.

Gençler üçkağıtçı hırsız yalancı müslümanlar yüzünden deist-ateist oldu.

Diğer dinleride hesaplarsak %10 bile gerçek müslüman oranı için çok yüksek.

Ve müslüman kişi kendi dininin emrettiği gibi diğer insanlarada saygı duyup onların hakkını kendi hakkından üstün tutacak. Varmı diğer inançlara inanan insanlar saygınız? Yok.

O zaman başkasının hakkını yeyip ortalıkta Müslümanım diye hava atmayacaksınız

Yanıtla . 0Beğen . 4Beğenme 23 Aralık 18:11
154

Sarı Çizmeli Mehmet Ağ - Avrupada papazlar derslere girince laiklik elden gitmiyorda bizde imamlar girince mi gidiyor? Bizdeki güruh derslere papazlar girse ses çıkarmazlar ama konu imamlar olunca alerjileri var. Her zaman söylemişimdir. Ecnebi ülkelerindeki gavurlar bile, gavurlukta bizdekilerin eline su dökemezler.

Yanıtla . 21Beğen . 3Beğenme 23 Aralık 09:46
153

Cevdet Adıyaman - Helal olsun yani imam her yerde bulunması gerekir güzel ahlak ile yetişen nesil bize lazım başka zaman da fen ve matematik öğretmeni gitmesi gerekir

Yanıtla . 18Beğen . 4Beğenme 23 Aralık 09:19
152

Dtouns - Ahlak, merhamet, vicdan, yardımlaşma….. bunların eğitimi ailede başlar. Önce görerek, sonrasında uygulayarak. Aileden alınamayan merhamet ve ahlakın öğretimini imamlardan bekliyorsak vahhh halimize….

Yanıtla . 7Beğen . 10Beğenme 23 Aralık 09:07
151

Yolcu - Anne ile babadan başlamadan çocuğa sirayet etmez çocuk gördüğünü bilir konuşur

Yanıtla . 2Beğen . 2Beğenme 23 Aralık 09:02
150

Vatandaş - Beğenmeyen atalarının topraklarına (Yunanistan) a gitsin

Yanıtla . 15Beğen . 3Beğenme 23 Aralık 08:53
148

Birol Uysal - Yardımseverlik ve merhamet konusu işlemiş hocamız ne kadar güzel. Tam da en aciz olduğumuz konulardan bir tanesi. Sonuna kadar destekliyorum projeyi. Ahlak ve maneviyat yerlerde sürünüyor. Buradaki sıkıntı dinimizi yeterince anlatamıyoruz. Elin gavuru dediğimiz insanlar araştırıyor İslamiyet'i ve müslüman oluyor

Yanıtla . 16Beğen . 2Beğenme 23 Aralık 08:22
147

Müslüman - Allah bu dinsizlere islam düşmanlarına fırsat vermesin. Gelecek nesli de kendileri gibi sözde laik islam düşmanı olarak yetiştirmeye çalışıyorlar. Rabbim fırsat vermesin. Çalışmaların devamı dilerim

Yanıtla . 22Beğen . 3Beğenme 23 Aralık 08:18
192

Zeynep - @Müslüman 147 nolu yoruma cevabı: "...sevgi,saygi,vicdan,merhamet,adalet,hak,hukuk toplumsaldır" demişsiniz ama İslamın hepsini kapsadığını unutmuşsunuz. İslam hayatın tamamını kapsar yüce Rabb'imize sevgi ve itaat konusunda hemfikiriz de bunu uygulamada kamusal alanda da neden hemfikir olamıyoruz?

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 23 Aralık 18:48
158

Dindarlari Gorduk - @Müslüman 147 nolu yoruma cevabı: 15 Temmuz da tepemize bomba yagdiran inancli,dini butun genclerimizi ,isid ,deas gibi dindar teroristleri de gorduk.Dindar nesil yetistirecegiz derken kindari cok,ilkogretim onlerinde uyusturucu satilan,mafyalarin ,kara para aklayanlarin merkezi,hergun sokaklarda,evlerde cinayetlerin islenen,ogretmenleri,doktorlari,hakemleri vb. bircok calisani,kadinlari,cocuklari dovulen,siddeti artan,iktidarin gelir dagilimindaki adaletsizligi nedeniyle ulkenin yarisi aclik sinirinin altinda maasla mutsuz,umutsuz birakilan bir ulke haline geldik.Din bireyseldir, Allah ile kulu arasindadir bu aile tarafindan istendigi sekilde verilir ama saydiklarim sevgi,saygi,vicdan,merhamet,adalet,hak,hukuk toplumsaldur ,kul hakkina girer yuce rabbimiz her gunahi affederim ama huzuruma kul hakki ile gelmeyin der.

Yanıtla . 3Beğen . 2Beğenme 23 Aralık 10:58
157

Duyarlı Vatandaş - @Müslüman 147 nolu yoruma cevabı: Çok geç kalınmış bir durum bu çocuklarımıza hem dini hem dünya ilmi bir arada verilmelidir.

Devamını diliyorum.

Yanıtla . 5Beğen . 1Beğenme 23 Aralık 10:44
146

Murat - Müslüman bir ülkede gayet normal

Acaba neyinden rahatsız oluyorsunuz

Yanıtla . 21Beğen . 4Beğenme 23 Aralık 08:00
210

Can - @Murat 146 nolu yoruma cevabı: Laiklik adi altinda hep islam dusmanligiyla karşılaştık bugune kadar.Bu milletin buyuk cogunlugu muslumandir onun icin yapilan uygulama cok guzel fakat yetersizdir.Onun icin en basta cocuklara sansursuz ve gercek yakın tarihi ogretmekle baslamak gerekir."Medeni bilgiler" kitabinda yazılanlar hala okutuluyor.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 23 Aralık 23:21
149

.... - @Murat 146 nolu yoruma cevabı: Islam ulkesi degil burasi. Cumhuriyet rejimi ile yonetilen laik demokratik bi ulke. Imamlarda ogretmen yada animator degil.

Yanıtla . 6Beğen . 13Beğenme 23 Aralık 08:40
145

Oktay - dinsiz bir toplum yetiştirmek isteniyor,Mevla Teala fırsat vermesin,Amin Allahümme Amin

Yanıtla . 14Beğen . 5Beğenme 23 Aralık 07:52
144

Nesli - Oğluma değerler eğitimi aldırdım anaokulunda .Özel okula verdim 8 sene önce .Şimdi okulda da görgü dersleri de var .Çocukların laikliğe değil ahlaka görgüye ihtiyacı var .İlla edep .Laiklik diye diye ne ana babaya saygı ne etrafına saygı kaldı çocuklarda Durumu olmasa bile herşeyi elde edebileceğini sanan doyumsuz çocuklar türedi. Keşke 8 yıl önce gelseydi .

Yanıtla . 18Beğen . 4Beğenme 23 Aralık 06:30
159

Vatan Bolunmez - @Nesli 144 nolu yoruma cevabı: çok doğru bir nesle dini orfu adeti edebi ogretilmedigi müddetçe sokaklar sapiklarla dolup tasicak allahi unutturulmaya calisilan bir nesil dünyayı felakete surukliycek bir neslidir merhamet duygusundan yoksun her kötülüğe açık insanlar, dini duyguları unutturulmus insanlardan turer

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 23 Aralık 11:14
143

Selma - Haberlerinize gelince ; tiksinti sekilde din duşmanligi yapan bu haberleriniz gosteriyor ki sizin mentalitenizdeki insanlar hükümeti yönetse yine eski kafalarınızı gösterecek ve yine eskisi gibi yok basörtü sorunu yok kat sayi nerde zulüm varsa yapacaksınız. Ben 13 yasimda basortülü oldugum icin internet cafeden atıldım arkadaslarimla. Okula zaten alinmiyorduk . Siz sebep oldunuz bunlara. Travmalar actiniz onca insanda. Akp bugün hala baştaysa bu sizin eseriniz. Insanlar sizden korktugu icin akpye oy veriyor. Bir de degistik dersiniz :) bu komedilerinize halk sandikta yine akpye oy vererek gülüp gectigini gosterdi. Yine komik duruma düstünüz. Daha da düseceksiniz

Yanıtla . 14Beğen . 4Beğenme 23 Aralık 05:02
142

Selma - Sizler din düşmanısiniz diyorum cunku imamin merhamet anlatmasi bize sizi geriyorsa ciddi sıkıntınız var. Ya müslüman degilsiniz ve din düşmanisinız. Ordakiler musluman cocuklar sizi ilgilendirmez o halde. Ya da müslümansiniz ama sonra sizin cocuklariniz gidiyor hristiyan oluyor sonra agliyorsunuz neden hristiyan oluyor diye. Musluman ol ama dindar olma diyorsunuz. Okadar cok var ki örnekleri. Dini duygular içten gelir. Ve anne baba bile engelleyemez bu duyguları. Bu yüzden yol yakinken birakında cocuklar dogru kaynaklarla karsilassın. Cocuklara kücük yasta dini egitim verilmez diyenler ; sen kimsinde din adina bu karari veriyorsun. Din egitimi kücük yasta verilir ve hz Ali cocuk yasta islamı secen ilk kişidir. Kaldiki cocuguma verecegim egitime de karisamazsın. Müslüman degilsen git itiraz et cocugunu al okuldan. Milletin cocuguna karisma.

Yanıtla . 13Beğen . 4Beğenme 23 Aralık 04:58
173

Fatih - @Selma 142 nolu yoruma cevabı: Siz cahiller akıllanmazsınız, 15 Temmuzda millete bomba yağdıran fetöcülerde namaz kılıyordu, dindardı, başörtüsüydü. İşiz flaş da en aşırı şekilde dindar. Bu ülkede huzurluysakta tek sebebi Laiklik. Allahtan bir Atatürk çıkmışta şu ortadoğudan biraz farkliyiz yoksa sizin zihniyet ile afganistan'dan birbirini yiyen araplardan öteye gidemezdik.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 23 Aralık 14:50
141

Selma - Önce tarafsiz haber yapmis gibi ardinda 18 bin kisi buna onay vermedi diyerek din duşmanligi yapan kisi. Sizler din düşmanisiniz diye digerleri dini degerlerini ögretmicek mi ?

Yanıtla . 8Beğen . 4Beğenme 23 Aralık 04:50
139

Enes - Allah razı olsun hocam inşallah devam eder bu uygulama

Yanıtla . 11Beğen . 3Beğenme 23 Aralık 03:22
137

İslam Nurunu Tamamlaya - Yoga yaptırılan ana okulları var güneşe selam falan veriyor istemeyen alsın çocuğunu oraya götürsün bırakın artık yobazlık yapmayı

Yanıtla . 15Beğen . 4Beğenme 23 Aralık 02:20
134

Zekeriya Doğan - Gayet güzel bir uygulama olmuş. Emeği geçenlere teşekkürler

Yanıtla . 11Beğen . 3Beğenme 23 Aralık 00:09
133

Tc Türk Ne Mutlu Türk. - Allah belanızı versin bir kereden bir şey olmaz diyen bir aile ve sosyal yaşam dan sorunlu bakanımız oldu bizim Allah belanızı versin küçüğün rızası vardı diyen bir adalet bakanı vardı bu milletin Allah belanızı versin yoksa gerçekten cenabı Allaha inancımızı kaybedicez tekrar söylüyorum içten söylüyorum kalpten söylüyorum ALLAH belanızı versin ki Allaha olan inancımız incilmesin yok olmasın

Yanıtla . 9Beğen . 7Beğenme 22 Aralık 23:56
132

Kerim - Siz Noel adı altında papazlar ile foto çekiyorsunuz bisey olmuyor. İmamı görünce oranızı buranızı alarji oluyor.

Yanıtla . 48Beğen . 17Beğenme 22 Aralık 23:35
140

Gözlemci - @Kerim 132 nolu yoruma cevabı: Yazının badi güzel fakat sonu hiç yakışmadı

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 23 Aralık 03:36
131

Özlem Ersan - Neden uygun değil dinimizin öğreten bir öğretmen oda sayın Mustafa Kemal Atatürk'ü anlatırken sakınca sorun yok da peygamberi anlatınca mı sorun öyle ise anaokulunu uygun değil ise onuda anlatma ikiside uygun değil öyle ise lütfen elhamdülillah müslümanım demeyi öğretirken ne olduğunu da öğretelim küçük yasta kilise götürülen çocuklar niye. götürüyorlar dinine gereği diye niye biz böyleyiz ya

Yanıtla . 42Beğen . 10Beğenme 22 Aralık 23:34
138

Cannn. - @Özlem Ersan 131 nolu yoruma cevabı: Sorun Tacizlerin çoğalması tarikatlar menzillerin Kuran'da Bölücü olarak bildirmiş ALLAH camiler var verecekse yaz tatilinde öğretimi versin

Yanıtla . 4Beğen . 5Beğenme 23 Aralık 03:19
130

Kerim - Ya senin çocuğun mu. Sanane. Hani laik tin karışma. Senin çocuğuna zorla eğitim veriliyorsa cik istediğin gibi istemiyorum de. Al çocuğunu. Ama başkalarının hayatına karışma. Kendini bi halt zannet me.

Yanıtla . 16Beğen . 6Beğenme 22 Aralık 23:32
129

Spiderwomen - Noel ve cadılar bayramı olsa, kilisede nikah merasimi öğretilse yobaz olunmaz.

Laik dedikleri ülkeler de İncile el basıp yemin etmezler, kilisede nikah kıymazlar gibi. Yapmayın Tanrınız aşkına ya!

Yanıtla . 9Beğen . 6Beğenme 22 Aralık 23:30
162

Antilaik - @Spiderwomen 129 nolu yoruma cevabı: Ben laik değilim. Müslümanım elhamdülillah.

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 23 Aralık 11:38
127

Erdoğan - Çocukları özellikle bunlardan koruyun sonra bir kereden bişey olmaz deyip alışkanlık yapar

Yanıtla . 7Beğen . 16Beğenme 22 Aralık 22:55
126

Milliyetçimuhafazrlaik - Ana sınıfı için uygun değil diğer büyük sınıflar için uygun olabilir.Cahillik yapmayin azcik mantıklı dusunup yorum yapın.

Yanıtla . 8Beğen . 15Beğenme 22 Aralık 22:47
125

Fikret Vardoğan - Papaz olsaydı sorun olmazdı sanırım . Bu nesli dinden uzaklaştırdıkça toplumun hali ortada . Sonrada ağlarsınız tv lerde . Butopluna neoldu diye . Birinizdiyemezki dinsiz nesilden bu olurdiye .

Yanıtla . 16Beğen . 6Beğenme 22 Aralık 22:38
124

Zeynep Abbaz - Batıda çocuklar vaftiz edilirken pazar Noel ayinine götürülürken, nikahları kilisede kıyarlarken çağdaş en son İslam dininin din adamı anasınıfına gidince ne oluyor onlar batıl dinlerini yaparlarken niye islamdan korkuyorsunuz huzur islamda bilin istedim

Yanıtla . 15Beğen . 7Beğenme 22 Aralık 22:37
123

Ahmet - Bu faaliyeti müslumanlar yapıyor gavurlara ne oluyor yürüyüp gitsinler gavuristana aramızda olmasınlar hızlıca imzalarını atsınlar sayılarını öğrenelim

Yanıtla . 15Beğen . 6Beğenme 22 Aralık 22:16
120

Hakikat - Yazık çok yazık .bir imam ne kadar çok korkutmuş, cahill kesimi. Sokaklar fuhuş alanı olmuş, gidin orda ferahlanin, avunun .....

Yanıtla . 12Beğen . 5Beğenme 22 Aralık 21:26
119

Bir Garip - Ya bu çocuklar Hristiyan cocugumu da Müslüman Hocası gelince ve dini bilgiler verince agriniza gidiyor. Onlar Müslüman islamın neferleri. Kusurlu muslumanlar var elbet hata yapanlar büyük hatalar hatta buyuk günahlar. Ancak kusur islamda Asla olamaz çünkü o sizi yaratanin size layık gördüğü tek ve hak olan din. Yapmayın. Bilim ve ilim adına hersey kurandan çıkmadır. Hersey kuranda var. Dileyen şeytanın yolunu tutar dileyen hakkın yolunu. Atamun parcanabilecegini söylen Müslüman alımı. Robotik kodlaması robotların atasi Müslüman cezeri, tıbbın babası Müslüman ibni sina ve saymakla bitiremeyecegim bir çok alim. Bizler yeterki hakkın yolunu tutalim onun gösterdiği pencereden bakalım bakın ozaman ne cezeriler ne mimarsinanlar ne izni sinalar ve niceleri çıkacak

Yanıtla . 9Beğen . 6Beğenme 22 Aralık 21:21
118

Abdullah - Gayet güzel bir uygulama.rahatsız olan başka ülkeye gidebilir

Yanıtla . 13Beğen . 5Beğenme 22 Aralık 21:10
117

Cumhur - Öğrencileri eğitmek için okullara hemşire, doktor, polis, afad uzmanı hatta itfaiye eri dahi görevlendiriliyor ama Müslüman ailelerin çocuklarına dinini öğretmek için Diyanet görevlisi bir hocanın okulda görevlendirilmesine karşı çıkıyorlar.

Okullarda resmi törenlerde çoçukların heykel ve resimlerin önünde secde ettirilmesine karşı değiller ama vatanımızda yaşamış İslam’a hizmet etmiş değerleri kıyafetleri ile anılmasına ve anlatılmasına karşı çıkıyorlar.

Sorsan Müslümanlar ama İslam’a dair ne varsa karşılar, düşmanlar.

Çatlasanızda patlasanızda; Müslüman ecdadımızın fethedip bizlere armağan ettiği bu topraklarda, fethedildiği ve milli mücadele ruhuyla İslami hizmetin kaldığı yerden devam etmesi için son gayretimizle çalışmaya devam edeceğiz.

Yanıtla . 11Beğen . 5Beğenme 22 Aralık 21:05
116

Beter 60 - Imam girmesinde sizin papazlarmi girsin odevir bitti laik(dinsiz kafirler) haydi yunana atalarinizin yanina (selanik) haydi hoştlar

Yanıtla . 6Beğen . 6Beğenme 22 Aralık 20:54
114

Yasin Cilingir - Yorumlara bakilirsa,sizin gazete sahibinden baska kimsenin zoruna gitmemis bu durum. Ulke gundemine degil de sizin icinize oturmus ! Yorumcular arasinda tartisma da cikmadigina gore, provoke olanda yok demektir.. eee haber bosa gitti ?

Yanıtla . 7Beğen . 6Beğenme 22 Aralık 20:32
111

Cumhur - Kimin zoruna gidiyorsa kendini bir yoklasın ben müslüman mıyım diye çok sevdiğiniz öve öve bitiremediginiz avrupada papazlar ve diğer din adamları ders lere giriyor sıkıntı olmuyor din görevlisi derse girince mi sıkıntı yazıklar olsun zihniyetinize t.. reyim

Yanıtla . 44Beğen . 9Beğenme 22 Aralık 20:03
115

Kandıralı Ahmet - @Cumhur 111 nolu yoruma cevabı: Gençliğimiz zıvanadan çıkmış gözüküyor.İnançı olmayan insandan her şey olur.(Tabii düzgün insanların din eğitimi yaptığı). Çocuklarımıza devletin görevlileri yapmayacakta kim yapacak.Eğer hoca değilde orada Noel baba olsaydı söz konusu çevreler mutluluktan dört köşe olurdu.

Yanıtla . 6Beğen . 3Beğenme 22 Aralık 20:34
110

İsimsiz kahraman - Yuh artık oğlum ne ayaksınız siz

Yanıtla . 3Beğen . 2Beğenme 22 Aralık 20:02
109

Behat Perçin - Noele haftalar öncesinden hazirlanilan bir ulkede ne demek oluyor imamın derse girmesi,ren geyiği var Noel Baba falan imam kim???

Yanıtla . 9Beğen . 1Beğenme 22 Aralık 19:29
108

Milliyetçi - Uygulamada kötü bir şey yok değerler eğitimi veriliyor,dua yada kuran siger eğitimi verilmicek en nihayetinde, Japonlar dan tutun da butun milletlerde degerler egitimi veriliyor, din ve kültür un ötesinde değerler egitimi ahlak bi milletin gelişmesinde daha çok önemli, herşeye muhalefet olmayı bırakıp birşeyleri de tebrik etmek lazım

Yanıtla . 13Beğen . 4Beğenme 22 Aralık 19:28
107

Senol - Ne var bunda ağaç yaş Ken eğilir kötü bişey degil

Yanıtla . 16Beğen . 2Beğenme 22 Aralık 19:17
104

Yıldırım Kemal - Haberi (birgün) yapıyorsa eğitimi karalamaya başlamıştır dini ve imamları yerden yere vurur

Yanıtla . 12Beğen . 1Beğenme 22 Aralık 18:52
103

Kaşifoğlu - Papazlar hahamlar girse o rahatsız olan zümre sevinçten dortköşe olurdu herklhalde. Müslümanların yavrularının eğitiminde tabiki imamlar olmalı merhameti paylaşmayı sevgigi imanı haramı helali hayayı İslâmı ahlakı Allah'ı Peygamberi siyer-i Nebiyi hayrı şerri öğretsinler miniklere ki erdemli bir nesil hasıl olsun.

Yanıtla . 14Beğen . 2Beğenme 22 Aralık 18:45
102

Koç - Ulan ne hainsiniz varya lbgt olsa özgürlük dersiniz İMAM kamu görevlisi değilmi işiniz gücünüz İSLAM düşmanlığı sıkıntı yok cehennemde yeteri kadar yer var

Yanıtla . 16Beğen . 3Beğenme 22 Aralık 18:43
100

Mervekr - Bende adam cocukları dövdü,zulmetti falan sandım ne var ne olmus imam girip birşeyler anlattıysa ??

Yanıtla . 13Beğen . 2Beğenme 22 Aralık 17:54
99

Trabzonlu - Saçmalığın daniskası gidin işinize gücünüze yeter sizin işiniz camide kuran kurslarında ...................

Yanıtla . 4Beğen . 8Beğenme 22 Aralık 17:46
122

Gerçek Trabzonlu - @Trabzonlu 99 nolu yoruma cevabı: Trabzon'dan senin gibi imansız çıkmaz.

Trabzon'un ismini kirletme.

Yanıtla . 6Beğen . 2Beğenme 22 Aralık 21:31
98

İzmitce - Kadın öğretmen eşliğinde yapılıyorsa çok güzel bir uygulama lütfen alışın ya bu ülke istemesenizde (karşı çıkanlara söylüyorum) MÜSLÜMAN bir ülke

Yanıtla . 12Beğen . 3Beğenme 22 Aralık 17:39
95

Tengri Biz Menen - Benim çocuklarım içinde kendi dini inancıma göre danışman atanacak mı?

Yoksa araplaştırma ve kültürel dezenformasyon çerçevesi kapsamında çocuklara zorla İslam dersi mi verilecek?

Yanıtla . 3Beğen . 9Beğenme 22 Aralık 17:17
94

Allah Yolunda - Artık namussuzlukta Zirve yapmaya başladılar oraya İmam değil de meyhaneden birisi gelseydi çocuklar içki böyle içilir diye talimatlar verseydi gündem olmazdı bırakın şu dinin Müslümanların yakasını artık

Yanıtla . 10Beğen . 2Beğenme 22 Aralık 16:58
93

Ali Cabbar - Ne kadar zorunuza gidiyor değilmi müslüman olmak.yazıklar olsun.inanın ordakiler ve aileleri memnun.bi tek kemalistlerin zoruna gider bu olay.boşuna algı yapmayın.siz istemesenizde islam başa gelecek Allah nurunu tamamlayacak.

Yanıtla . 8Beğen . 2Beğenme 22 Aralık 16:57
92

Güzel Insanlar - Maşallah sübhanallah.Ne güzel bir uygulama.Geleceğimiz çocuklarımız ve gençlerimiz imanlı bir şekilde yetişmeleri için çok güzel bir uygulama.Günümüzdeki genç neslin çoğunluğu asi,saygısız,manevi duygulardan yoksun.Beğenmeyenler kendilerini bir sorgulasınlar.

Yanıtla . 11Beğen . 2Beğenme 22 Aralık 16:53
91

Turan - Bu haberle kime yaranmaya çalışıyorsunuz,ne olmuş imam çocuklara içki için,uyuşturucu kullanın,kumar oynayın mı demiş ki zaten öyle dese idi böyle tepki dolu haber yapmazdınız herhalde,o okulu ve yöneticilerini tebrik ediyorum.

Yanıtla . 53Beğen . 6Beğenme 22 Aralık 16:47
106

Tolga - @Turan 91 nolu yoruma cevabı: Sen gönder çocuklarını sapık yobazlara

Yanıtla . 2Beğen . 4Beğenme 22 Aralık 19:06
90

Milliyetçimuhafazrlaik - Ana sinifi için çok erken bir uygulama orta okul ve liselerde olabilir Ana sınıfı çok küçük bir yaş gurubu biz egitimcilere bile emanet ederken kafamızda soru işaretleri olabikiyorken çocuklarımızı her cami hocasina emanet edemeyiz çok iyi hocalar düzgün olanlar varken arda sapiklarda cikabiliyor o yüzden ana sınıfı için uygun değildir.

Yanıtla . 7Beğen . 25Beğenme 22 Aralık 16:18
155

Milliyetçimuhafazrlaik - @Milliyetçimuhafazrlaik 90 nolu yoruma cevabı: Ben verilmesin demedin ana sınıfı bebeklikten çıkma daha çok küçükler demek istedim daha büyük yas guruplari olabilir dedim yorumları doğru düzgün okumadan yorum yapıyorsun asıl siz dinle insanlari kandırıp herşeyi yapabilen kafalara hizmet etmeyi bırakın biraz kafayi çalıştırın hepimiz elhamdulilhal müslümanız

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 23 Aralık 10:16
113

Vatansever - @Milliyetçimuhafazrlaik 90 nolu yoruma cevabı: Çok güzel bir uygulama. İnşallah devamı gelir.

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 22 Aralık 20:15
105

Vatandaş - @Milliyetçimuhafazrlaik 90 nolu yoruma cevabı: Ben de öğretmenim ama sapık öğretmene de rastladık.

Yanıtla . 4Beğen . 2Beğenme 22 Aralık 18:54
101

C .demir - @Milliyetçimuhafazrlaik 90 nolu yoruma cevabı: Anaokulu erken diyen arkadaşım sen birde git isaildeki okullara bak orda ne tür eğitim veriyorlar o anaokulu çocuklarına eğitim anne karnında başlar ana okulu bile geç kalınmistir yazık seksen doksan sendir sizin kafanizla eğitim verildi çocuklara bu haldeyiz

Yanıtla . 7Beğen . 2Beğenme 22 Aralık 18:25
87

Dalcalı - Orada balerin dans etse sorunda olmaz gündemde. Sen de bunları manşete tadı bakalım adı DEMOKRASİ olan gazete.

Yanıtla . 14Beğen . 3Beğenme 22 Aralık 15:53
86

Muhalif - Anaokulunda adını söylemesini bilmeyen çocuklara imam hangi eğitimi verecek... IŞİD de müslüman yorum yapanların hangisi IŞİD yönetimi altında yaşar...bu tip uygulamalar doğru değil doğru olsaydı 21 yıldır akp iktidarı yaptığı baskı sonuç verseydi camiler dolup taşardı...aileler çocuklarına güzel ahlakı dinimizi öğretmeli bu tip uygulamalar seçmeli ders gibi olmalı...bu uygulamayı savunanlar ilk fırsatta Avrupa giderler müslümanlar neden Avrupa da yaşamak için denizde boğuluyor.... çünkü baskı yapılıyor benim gibi inanacaksın benim gibi giyineceksin ...çoğu insan Müslümanlığı şekilçilik sanıyor kafayı ört her türlü namusuzluğu yap...Esra Erol görüyoruz kafa kapalı nikahlı kocasını bırakıp sevgiliye gidenleri ...

Yanıtla . 5Beğen . 10Beğenme 22 Aralık 15:49
85

Hasanağa - Din, maneviyat elden gitmesin, ezan susmasın kisvesi ile çarşı pazar hayat pahalılığı ve emekli maaşlarına temmuz "0" zammı gerçeği unutturulmaya çalışılıyor. Öncelikli konumuz bu olmalı,

Yanıtla . 4Beğen . 5Beğenme 22 Aralık 15:47
83

Emine - Neden Avrupa'ya ozenmiyorsunuz burada da aynısı uygulanıyor orada rahibeler biraki ana okulu kreşlerde bile bulunuyor yoksa din Hristiyanlık aşılama olsa memnun olunurdu burada din İslam oluncami zorunuza gidoyor

Yanıtla . 16Beğen . 2Beğenme 22 Aralık 14:49
96

Tengri biz menen - @Emine 83 nolu yoruma cevabı: Avrupa'da diğer inançlarada bu hizmet veriliyor. Zorla kimseyi hristiyanlaştırmaya uğraşmıyorlar. Bana ne sizin dininizden. Eğer hak ve adalet varsa benim çocuğuma da benim inancıma göre danışman atansın. Ama bu tamamen kültürel yok etme çabası.

Türk bir ayağa kalkarsa Hülagü bunlardan daha merhametliymiş dersiniz.

Yanıtla . 2Beğen . 3Beğenme 22 Aralık 17:21
82

Zıt Kutup - Öncelikle konu din üzerine olunca her türlü haber başlığını olumsuz algı olarak yansıtan tüm medyayı şiddetle kınıyorum.Okula gelen Noel baba kostümlü biri olsa yaklaşımınız da haber başlıklarınız da eminim çok daha farklı olurdu,Allah a binlerce kez hamd olsunki sizlerle zıt kutuplarda olan benim gibi binlerce bilinçli insanlar var o nedenledirki takdire şayan bir uygulama olmuş,inşaAllah devamı gelir ve birçok okulda yaygınlaşır,fazlasıyla destekliyorum????????

Yanıtla . 14Beğen . 2Beğenme 22 Aralık 14:44
81

Nursema - Cadılar bayramını kutlarken iyiydi sonunda toprak olacaksınız bu neyin korkusu

Yanıtla . 18Beğen . 2Beğenme 22 Aralık 14:39
80

Fatma - Bişe dedi bal kabağı. Laik avrupayı görüyoruz bebeler ölüldürülürken kahkaha atıyorlar.içi boşaltılmış kavramlara sığınma ın kimseye faydası yok artık. Tebrik ederim anaokulu nu ve imam efendiyi. Tüm ülkeye örnek olsun inşallah. Rahatsız olan laik Avrupa ya gidebilir haydeeee...

Yanıtla . 35Beğen . 7Beğenme 22 Aralık 14:28
171

Ayşe - @Fatma 80 nolu yoruma cevabı: elhamdülillah gözlerimiz böyle güzel şeyleri gördü devamı gelsin inşallah. Torunu yaşındakilerle rezilane hayat yaşayanlara çemkir önce, plazalardan atılan kadınlaşan çocuklara ağlayın. medeniyet denilen tek dişi canavar gençliği yuttu bunu dillendirin...

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 23 Aralık 14:27
97

Tengri biz menen - @Fatma 80 nolu yoruma cevabı: Bana ne kadın sizin dininizden. Çocuklara zorla İslam dersi mi vereceksiniz? Ben allaha inanmıyorum. Benim gibi milyonlarca insan var Türkiye'de. Eğer inancızdaki gibi adaletli olsanız her dinden vatandaşlar için kendi inançlarına göre okullara imam papaz kam vs atardınız. Var mı sizde adalet? Yok.

O zaman çıkıpta müslümancılık aynamayın.

Yanıtla . 2Beğen . 4Beğenme 22 Aralık 17:25
89

Candan Baykal - @Fatma 80 nolu yoruma cevabı: Bunlar hiç de masum olmayan davranışlar. Yakında dedesi yaşınndaki adamlarla nikahlanan bebeleri izleyeceğiz. Bunlar batının kışkırtma oyunları. Allah sizin gibi at gözlüğü nden bakan nice fatma lara akıl, izan ve din adına her pisliğin mübah sayılmayacağı bir inanç basın etsin. Avrupa diye diye yalan konuşmanızdan diliniz en denizden çıkacak. Avrupa 18 yaşına gelmeyen çocukları çok çok titiz, ve toplumsal ana nelere göre yetiştiriyor. Sen neyin kafasını yaşıyorsun. Öyle çürük insanlar çıkar tabii, ama Türkiye ve Araplar içinden, müslüman ülkelerden daha seyrek olumsuz davranış sergiliyorlar. Her pislikte dünya ile yarışıyoruz. Aç gözünü de iyi bak. Oturduğun yerden masal dinleyip anlatma.

Yanıtla . 3Beğen . 6Beğenme 22 Aralık 15:55
84

Ülkesini Seven - @Fatma 80 nolu yoruma cevabı: ne güzel, tüm okullara yayılmalı

Yanıtla . 14Beğen . 2Beğenme 22 Aralık 14:50
78

Alim - ahlak ve vicdan bu yaslarda yeserek tohumlar. tebrikler .

Yanıtla . 30Beğen . 4Beğenme 22 Aralık 12:59
74

Neslihan - Niye rahatsiz oldunuz.bangir bangir lgbt sunumları yapilirken hic rahatsiz olmuyorsunuz. Cocuklarin dinini ogrenmesinde ne sakinca gördünüz. Lgbt temsilcileri gelse ayni tepkiyi verir miydiniz? Ne kadar tepinsenizde Asım in nesli geliyor.

Yanıtla . 45Beğen . 8Beğenme 22 Aralık 12:54
72

Milad - okulu bu anlamda destekliyorum. manevi degerlerin onemi vurgulanmali ve desteklenmeli. maneviyattan kasit aslinda zaten toplumsal ahlak kurqllarini iceriyorken maneviyata nasil baska anlamlar yukluyorlar anlamlandiramiyorum. bir cok yabanci bile islqmi manevi degerlerinin insan olma ahlakini cok iyo yansittigini dusunurken ve bu sebeple hayran kalirken neden nicin karsi ciktiklarini mantigimda almadi. ne yani simdi okulun ogretmeye calistigi iyi ahlak ve vicdan konusu sadece imam geldi diye mi bu denli abartildi. doktor gelip soylese baska turlu mu olacakti merak ettim.

Yanıtla . 25Beğen . 5Beğenme 22 Aralık 12:48
71

Kerem - Okullara imam atanması projesi, Türkiye 'yi dağıtmak isteyen BOP projesidir, MOSSAD projesidir, İngiliz MI-6 telkinidir. Emperyalistler dinci hareketleri her zaman destekler. Bunların hepsi oyundur. Halkı bölüp, husumet aracı olarak dini kullanmaktır. Oyuna gelmeyin!

Yanıtla . 15Beğen . 15Beğenme 22 Aralık 12:36
70

Biri - Çok güzel ve beğenilen etkinlikler.Bilmiyorum ama zorunlu olmasa gerek.Ataistler katilmayabilir.

Yanıtla . 14Beğen . 8Beğenme 22 Aralık 12:32
67

Vatan - Yapmış olduğunuz haber veya düşünceniz bu topraklara ait deyil sizde bu topraklara ait deyilsiniz İslam'dan hocalardan imamlardan neden bu kadar korkuyorsunuz

Yanıtla . 24Beğen . 6Beğenme 22 Aralık 12:20
65

Adem X - Her toplumun bir inancı,kutsalı,manevi değerleri var.

Bizdeki Bazı canlıların yok.yok olabilir de.

Deizm de,Ataizm de bir inanç.

Karışmayın,Faşist,şövenist salyalılar sürüsü.

Yanıtla . 7Beğen . 14Beğenme 22 Aralık 12:13
75

Mezarcı - @Adem X 65 nolu yoruma cevabı: Deizm,ateizm inanç değil inançsızlıktır,sen daha neyin ne olduğunu bilmiyorsun,gevezelik yapıyorsun.

Yanıtla . 12Beğen . 1Beğenme 22 Aralık 12:57
64

Abdullah - Çocuklarının ahlaksız amerika özentili beyni putla sulanmış ve dinsiz imansız peygamber sevgisi olmayan Allah korkusu olmayan bi nesil yetişsin istiyorlar.

Yanıtla . 21Beğen . 14Beğenme 22 Aralık 11:59
77

Mezarcı - @Abdullah 64 nolu yoruma cevabı: Allah korkusu olanları görüyoruz, yemediler nane yok.

Yanıtla . 7Beğen . 9Beğenme 22 Aralık 12:58
63

Erdal Yüce - Yahu budünya artık Müslümanlara daha nekadar zulum edecek biz inanclmlza göre hiçmi birşey yapamıyacağız hayretbirşey

Yanıtla . 14Beğen . 14Beğenme 22 Aralık 11:56
61

Memoli - Ne güzel, çok güzel bir girişim olmuş... Çocuklara küçükken çevre bilincini aşılamak, onları Ahlâkî ve Dinî değerlerle eğitmek çok güzel... Başka din mensupları katılmayabilir...

Yanıtla . 17Beğen . 13Beğenme 22 Aralık 11:49
60

Kaliteli Eğitim Şart - Çocuklarımıza güzel şeyler öğretenlerin kimliği önemli değildir. Yalnız dikkatimi çeken şudur ki ezanların yasaklandığı dönemden çok uzakta olmamıza rağmen, 52 farzda yazanlardan bir o kadar da uzakta olmamız çelişki değil mi? Ortalık gusül abdesti alıp hovardalığa gidenler ve başörtüsü takıp dolandıran, TikTok şov yapan, kocasından başka bir erkekten çocuk yapan ve toplumun gözüne sokan sözde mümin ve müminler ile dolmuş ve taşmışken

Yanıtla . 10Beğen . 4Beğenme 22 Aralık 11:43
59

Alaman - Çok güzel ve çok değerli bir uygulama destekliyorum

Yanıtla . 12Beğen . 14Beğenme 22 Aralık 11:41
58

Ekrem Yermisin - Hristiyan ve Yahudiler okul öncesi çağda çocukları kiliseye havraya götürüyor yada onlar anaokullarına geliyor ama müslüman ülkede çocuklar imamla yada imam çocuklarla bir araya gelemez öyle mi? Nedir bu islam ve müslüman korkunuz?

Yanıtla . 18Beğen . 12Beğenme 22 Aralık 11:35
76

Mesut - @Ekrem Yermisin 58 nolu yoruma cevabı: Ne alakası var sevgili kardeşim?Ben de Müslüman im ve bu tür girişimlerin arkasında İslamı İslam la vurmak niyetinde emperyalist ve siyonistlerin olduğunu düşünüyorum ve hatta biliyorum...Feto hareketleri de baştan masum gösterildi sonra neler olduğunu hepimiz yaşadık.Dinci cemaatler var bu işlerin arkasında. Bu kadar basit . Artık uyanın. SAYGILARIMLA

Yanıtla . 5Beğen . 7Beğenme 22 Aralık 12:58
57

Güvenlik - Buna imza atan insanların imanından şüphe ederim . Benim evladıma tabiki dini öğretecek elini taşın altına koyup doğru bilgilerle dini öğretecek hocalarımız olursa daha güzel olur. Rabb'im doğru olan hocalarımızdan ebeden Razı olsun.

Yanıtla . 10Beğen . 9Beğenme 22 Aralık 11:26
56

Müslüman Türkler - Kimsenin rahatsız olduğu filan yok gayet güzel bir uygulama müslüman bir ülkede müslüman gibi yaşamak istiyoruz imamlardan rahatsız olanlar 18 000 imza toplamış biz rahatsiz olmayanlar 18 milyon imza toplariz bunu haber yapıp abartan medyaninda tekrardan gözden geçirilip sorgulamasını istiyoruz bizim hassas uclarimiza dokunmayı biran önce kesin...

Yanıtla . 15Beğen . 13Beğenme 22 Aralık 11:22
53

Şahin - Avrupa da ana okulu öğrencileri düzenli aralıklarla kiliselere götürülür,hatta ana okullarının çoğu kilisenin yakınında dır.ama orda kimse bunu elestirmez

Yanıtla . 36Beğen . 14Beğenme 22 Aralık 10:56
62

Abdullah - @Şahin 53 nolu yoruma cevabı: Hainler burda çünkü

Yanıtla . 6Beğen . 7Beğenme 22 Aralık 11:49
52

Türk - Zorunuza giden ne acaba kendi korkularınızmı yoksa sakladığınız gizli dini kimliginizmi

Yanıtla . 27Beğen . 14Beğenme 22 Aralık 10:46
55

Yottekin Hatuva - @Türk 52 nolu yoruma cevabı: "Zorunuza giden ne"diye cümleye baslayan ve Turk mus gibi kendini gizleyen Afgan trolünün son Turk Devletini ve Cumhuriyeti yıkma gayreti zorumuza giden.!! 5 yasında çocuk ne anlar lan inanç değerlerinden falan. Anlamıyorlar zaten ama derdiniz baska tabii!!

Yanıtla . 10Beğen . 5Beğenme 22 Aralık 11:22
51

Fatih - Avrupa'da kilisede eğitim görünce ilerici müslüman memlekette din eğitimi görülünce gerici Okullara bir bakın laiklik kisfesi altinda ne eğitimi veriliyor.Kiz çocukların ağzında küfür ve sigara erkek çocukları desen iyice yoldan çıkmış akıl fikir belden aşağı çalışıyor.Ahlak lazım buda dinini öğrenmek ve yasatmakla olur

Yanıtla . 14Beğen . 10Beğenme 22 Aralık 10:42
50

Ali - Burası çoğunluğu Müslüman olan bir ülke. Onun için kimse rahatsız olmasın. Dini değerler kötüye sevk etmez. Tam aksine bu proje desteklenmeli.

Yanıtla . 19Beğen . 14Beğenme 22 Aralık 10:40
48

Rüzgar - Okullara imam atamak ufacık çocuklara imam gonderip ders anlatımı liselerde din dersini zorunlu yap fizik koimya felsefe derslerini ek dersten çıkar sonuç boş kafalı bir sürü nesil nasıl yüksek teknoloji ureticen nasıl gelisicen patinaj yapar durirsun nede enflasyonu indirebilirsiniz.

Yanıtla . 12Beğen . 11Beğenme 22 Aralık 10:37
68

Emine - @Rüzgar 48 nolu yoruma cevabı: Tabi sizde haklısınız haftada iki saat verilen din dersleriyle gelişmiyor kafalarınız değil mi. Kendini geliştirmek isteyen insan o iki saati her türlü telafi eder ama ahlak bilgisi almak istemeyen insan bir omurde harcasa telafisi mümkün olmaz

Yanıtla . 2Beğen . 3Beğenme 22 Aralık 12:24
47

Misafir - Dinsiz bir Tr hayaliniz var Allah aşkına insanların değerlerine dinine saygı duyun zorbalıkla yasaklarla insanları dinsizleştirmeye çalışmayın yahu bu ülke müslüman bir ülkeydi yüz yıllardır..size ne oluyor da bu kadar toplumu birbirine düşürecek algılar yapıyorsunuz bu vatan abdestli dilleri dualı şehitlerle alındı cunubet saygısiz bir nesille değil haddinizi bilin değerlerimize karışmayın ha beğenmiyorsanır fransaya gidin Amerikaya gidin ama bu topraklar şehit kanıyla dolu!!!

Yanıtla . 14Beğen . 8Beğenme 22 Aralık 10:34
46

İlla Edep Illa Edep - Gevuru biz dışarda aramayalım 18 bin imza nedir ya merhamet derse verilmese o çocuklara büyüdüğünde sokakta kedinin 4 ayağını da kesip atınca merhametsiz diye linç edersiniz bunun laik likle ilgisi ne ağaç yaşken eyilir o kadar güzel bir uygulama olmuş ki ama bizim milletimizin bazı cahilleri hoca görünce kırmızı görmüş boğa gibiler okullarda mescit uygulaması keza ne kadar gerekli güzel uygulama ama karşı çıkarlar Müslümanım evladı modrum katta tütübette namaz kılsın merdiven altlarında kılsın dimi Allah sizin gibilerin şerrinden bizi muhafaza etsin mescit in hanginize zararı var sen evladını gevur yetiştirmek istiyorsan girmez mescide zorla mı sokuyorlar mescide Allah islah etsin hocamızdan da Allah razı olsun devam böyle inşaAllah

Yanıtla . 17Beğen . 8Beğenme 22 Aralık 10:30
45

Akademik Eğitim Şart - Demir tavinda dövülür . Din eğitimi camide akademik eğitim okullarda verilir. Ahlaki degerler ailede öğrenilir. Kendine güvenmeyen hocaya öğretmene güvenip çocuk dünyaya getirmesin. Herşeyin yeri var zamanı var.

Yanıtla . 10Beğen . 10Beğenme 22 Aralık 10:24
66

Adem X - @Akademik Eğitim Şart 45 nolu yoruma cevabı: Boş laf,Boş boş.

O zaman ekmek için fırıncıya, sebze, meyve için çiftçiye,Hastalık için doktora,Güvenlik için polise,orduya güvenme mı olacak.

Bilgi yok,yok tamam da fikir çok gibi oldu.

Eğitim yok,bilgi var.yaşasın cahalet.

Yanıtla . 3Beğen . 3Beğenme 22 Aralık 12:19
44

Okuryazar - Olması gereken bu ..... Bugün bütün müslümanlara hayvan dıyen ve katleden ısraıle bakın kendı çocuklarına kendı dınlerını öğretiyorlar bir tanesi müslüman olmayı ıstermınyada bırakın bıze özenen hangi toplum gördünüz.... Mılletlerın götüne yapıstı genclerımız aklınızı basınıza alın artık yeter . Dınımızı kurtarmak durumundayız çocuklarımıza dını egıtım şart benım evladım alfabeyı öğrenmeden önce kuran okumayı ogrendı 9 yasında çocuğum siyer okuyor dıgwr egıtımınede devam edıyor anne baba büyük saygısınj bılıyor dınımız güzelleştirir korkmayın

Yanıtla . 13Beğen . 6Beğenme 22 Aralık 09:59
41

Merhaba - Geç kalındı maalesef gençliğin hali ortada

Yanıtla . 10Beğen . 11Beğenme 22 Aralık 09:55
39

Tevfik Can - Korkmayın, çocuklarımız daha merhametli olur, İslamin Çocuklarımıza faydası olur. Bir grup solcu ateist İslam düşmanı grupların çocuklarımıza zarar vermesini istemiyoruz.

Yanıtla . 56Beğen . 35Beğenme 22 Aralık 09:42
40

Beyin Büken - @Tevfik Can 39 nolu yoruma cevabı: Lan beyinsiz 100 senedir ne oldu ki eğitim de ne zaman sol düşünce ile yonetildin zaten yonetilsek bu halde olmazdık sende bu zihniytte olmazdin

Yanıtla . 11Beğen . 2Beğenme 22 Aralık 09:52
37

Eğitim Şart - Çocuklara, büyükler ya da herkese Din eğitimi verilmesinde hiçbir problem olmaz... Eğitim eğer tek taraflı bir şekilde ve etkilemek amacıyla yapılıyorsa problem olur. Bir de eğitim kurumlarında çok hem de çok sayıda pedagoji, eğitim psikolojisi, eğitim sosyolojisi gibi eğitimleri alarak öğretmen olmak amacıyla yetiştirilmiş Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi öğretmenleri var. Bu öğretmenlerimiz eğitimi doğru vermiyor mu da, eğitimcilik konusunda altyapısı olmayan insanlar bu eğitimleri vermek üzere görevlendiriliyorlar? Bu şekilde değerli Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi öğretmenlerimiz de rencide oluyordur bence...

Yanıtla . 39Beğen . 12Beğenme 22 Aralık 09:35
36

Nötr - Çarptırmayın bence gayet güzel bir etkinlik. Müslüman bir ülkedeyiz. Aynı durum Hıristiyan ülkesinde yaşansa bile bu kadar tepki almazdı. Abartmayın. Okul müdürünü de öğretmeni de kutluyorum. Hocanın arkasında yazılan başlıklara bakarsanız adamın ne anlatmaya geldiğini görürsünüz. Yani artık toplumun en büyük eksikleri.

Yanıtla . 26Beğen . 15Beğenme 22 Aralık 09:32
33

Garip - Kiliselerde yahudilere din eğitimi verilmiyor mu bunlara din eğitimini papazlar vermiyor mu gayri müslimlere gelince bir şey yok ama söz konusu müslüman olunca ne gereği var bunlar müslüman çocuğu değil mi .Hemen ya gerici yada din tüccarı oluyorlar ne garip

Yanıtla . 28Beğen . 17Beğenme 22 Aralık 09:24
42

41 - @Garip 33 nolu yoruma cevabı: Videosunu gördük.okullarda öğrencilere nasıl müslümanlardan nefret edilmesi öğrtiliyor

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 22 Aralık 09:55
35

Burhan - @Garip 33 nolu yoruma cevabı: Kiliselerde Yahudilere din eğitimi verilmiyor belki havrada veriliyordur.

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 22 Aralık 09:29
30

Cahiller Merhaba - Din eğitiminin kendisi kötü değil kötü olan küçücük çocuklara bir imamın gelip din anlatması. Ne alaka? Ne gereği var? Bunlar zaten Müslüman çocukları değil mi? Kötü görüntü, gereksiz ve pedegojik olarak kötü.

Yanıtla . 17Beğen . 31Beğenme 22 Aralık 09:17
43

Okuryazar - @Cahiller Merhaba 30 nolu yoruma cevabı: Ya cahıl demıssın de cuhelasın sende baksana açıklama bıle yapmıyorum düşün sana anlatılabilir bir şey yok kafa yok sende cunku

Yanıtla . 0Beğen . 4Beğenme 22 Aralık 09:55
38

Adem Yiğit - @Cahiller Merhaba 30 nolu yoruma cevabı: Dini büyükler de hocalardan öğreniyor, Diyanetin hocası vermeyecek de merdiven altı hocalardan mı öğrenecek. Dersler mecburi değil istemeyen katılmaz.

Yanıtla . 9Beğen . 9Beğenme 22 Aralık 09:38
31

Merhaba - @Cahiller Merhaba 30 nolu yoruma cevabı: Haklısın senin gibiler din dersi vermeli . Aq gezi zekalisi

Yanıtla . 10Beğen . 5Beğenme 22 Aralık 09:22
29

Çağdaş Gerici - Gerici çağ dışı zihniyet, Avrupa ülkelerinde din egitimi kaç yaşında başlıyor nasıl yapılıyor merakedip bi baksınlar.Yüreği yeten türk medyasi basını varsa Avrupa'da çocuk din egitimi haberini yapsınlar.....

Yanıtla . 13Beğen . 3Beğenme 22 Aralık 09:12
34

Snr - @Çağdaş Gerici 29 nolu yoruma cevabı: DİNSİZ OLDUĞUNUZU NİÇİN İSPATLAMAKTA ISRARCISINIZ

Yanıtla . 3Beğen . 7Beğenme 22 Aralık 09:28
32

Yeni Çağ - @Çağdaş Gerici 29 nolu yoruma cevabı: Ya bı yürü git ozendigin Avrupa bebekleri vaftiz yapıyor şu ya daldırıp çıkartıyor örnek verdiğin yere bı bak araştır cahil cahil konusma

Yanıtla . 2Beğen . 5Beğenme 22 Aralık 09:24
28

Hamdi - Dinsizim Müslümanlık düşmaniyim gayri müslimim diyemeyen laik im laiklik.... Deyip saldırıyor. Müslüman bir ülkede çocuklarımızin ahlâk edep saygı hürmet konularında dininin bakışını öğrenmesi en doğal uygulamadir. Fransız gavurunun icadı bu işe karışamaz. Alışın artık bu ülke müslüman ebede kadarda böyle kalacak

Yanıtla . 18Beğen . 10Beğenme 22 Aralık 09:11
27

Eyyp - ALLAH MEB in de, DİB in de , işlerini rast getirsin .???

Yanıtla . 4Beğen . 7Beğenme 22 Aralık 09:10
25

Akıllı Deli - Ermeni Rumların sinemada En kötü karakterde tanıttığı cami imamlarımız,böylece minik beyinlerde daha güzel bir şekilde ve hakettiği şekilde değer bulacaktır..yeterki doğru ve faydalı İşler yapıla....:)?

Yanıtla . 21Beğen . 9Beğenme 22 Aralık 08:52
23

Mıstık - Ne olsun istiyordunuz papaz mı gelsin çocukların başına.

Yanıtla . 13Beğen . 7Beğenme 22 Aralık 08:45
22

Körfez gol gol gol - Ne varki bunda çıplak bir sanatçı gelse alkışlarsınız adam dini anlatıyor çoğu aile çocuğuna dini hiçbir şey anlatamıyor onlar yardımcı oluyor Müslüman ülkeyiz diyoruz yok,laik ülkeyiz diyoruz yok ne olduğumuz belli değil 2024 hayırlı bir yıl olur inşallah...

Yanıtla . 12Beğen . 4Beğenme 22 Aralık 08:45
21

İsmail - Allah razı olsun, yetkilileri tebrik ederim, bu tür etkinliklerin her fırsatta tekrarlanmasını destekliyorum.

Yanıtla . 27Beğen . 10Beğenme 22 Aralık 08:37
20

Esme - Deli oluyorlar yavrularımız Allahımızı kitabımızı öğrenecek diye

Yanıtla . 27Beğen . 9Beğenme 22 Aralık 08:31
88

Esme - @Esme 20 nolu yoruma cevabı: Keşke siz de Türkçeyi düzgün yazsanız da anlasaydık ne dediğinizi...Benim yanlışım yok Rabbim iman selameti versin Elhamdülillah çocukluğum dan beri okuyorum ne dinden çıkmadım ne ateist olmadim büyük konuşmaktan Allahıma sığınırım.Ana okulunda sadece iman kavramı anlatılır en fazla hayvan haklarına merhamete şefkate değinir fazlası olmaz korkmayın bu da biz anne babaların menfaatine dir...

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 22 Aralık 15:54
24

Senol - @Esme 20 nolu yoruma cevabı: Yanlışınız var okurlarsa öğrenirlerse dinden çıkacaklar

Diye bu telaş şu ana kadar kuranı kerimi okuyup anlamı sadece ataistler var hoca dediğiniz imamlar bile hala cozemedi ne yazarsa onu okuyor turkcesini

Yanıtla . 4Beğen . 4Beğenme 22 Aralık 08:49
19

Misafir - Çok mu zorunuza gitti..

Laiklik elden mi gitti hay Allah ya..

Bi daha geri gelmez inşallah..

Yanıtla . 18Beğen . 11Beğenme 22 Aralık 08:26
18

Es41 - Gündeme oturacak ne var Noel baba gelse bide şöyle çam ağaçları falan hiç de fena olmazdı değil mi

Yanıtla . 20Beğen . 6Beğenme 22 Aralık 08:14
17

Yıldız - Müslüman bir ülkede yaşıyoruz bu yapılanlar gayet normal ya Müslüman sındır yada hristiyan olmadı yahudi laiklik hangi dinin mensubu anlayamadım dini değerlerimizi çocuklara öğretmenin nesi kötü AKP'li asla değilim ama çok şükür Müslüman bir birey olarak bu uygulamayı destekliyorum bir yahudi ve hristiyan kadar dinimize ibadetlerimize sahip çıkalım

Yanıtla . 20Beğen . 7Beğenme 22 Aralık 08:08
15

Kartepeli - İçinizde ne kadar çok gavur varmış da haberimiz yokmuş.

Yanıtla . 19Beğen . 5Beğenme 22 Aralık 07:52
13

Arslan Bey - Sizde az gavur değilsiniz. Papaz gitse vizyoner proje olurdu

Yanıtla . 14Beğen . 3Beğenme 22 Aralık 07:44
12

Nur - Yarı çıplak derslere girip çocuk ahlakını bozanlar içinde imza toplayın belki toplum duzelir dine İslam'a saldirmakla sosyal çürümenin önüne geçilmiyor malesef....

Yanıtla . 20Beğen . 7Beğenme 22 Aralık 07:43
11

Cesedimi Yakın - Dinsiz nesil istiyoruz, lailk, medeni, batılı, çağdaş, aydın, kamalist.

Yanıtla . 5Beğen . 10Beğenme 22 Aralık 07:40
10

Celal - ayıp etmişler bu sohbeti imam değil papaz veya haham yapsaydı bizim laiklerin sesi çıkmazdı.

Yanıtla . 10Beğen . 6Beğenme 22 Aralık 07:32
09

Kerem Duman - Aboooo gericilik hortladı. Aboooooo. Laiklerler sekülerler iş başına ekran başına. Nasıl olur şimdi küçücük çocuklar imam görmüş

Yanıtla . 9Beğen . 3Beğenme 22 Aralık 07:29
08

Deli Balta - İmamın yada diğer bir din görevlisinin küçük çocuklar ile bir araya gelmesinden neden bu kadar rahatsızlık duyduğunuzu anlayamadım yoksa laiklik elden gidecek diye mi korkuyorsunuz

Yanıtla . 6Beğen . 5Beğenme 22 Aralık 07:23
07

Gökalp - Devletin ,milli eğitim bakanlığında din bilgisi ve ahlak dersi öğretmenleri var,bu sakallı şalvarlilara Türk milleti çocuklarını emanet edemez,,yavaş tavad Afganistan olma yoluna soktular Türkiye Cumhuriyeti devletini,Devletimiz tarikat,cemaat ve benzeri yapılarla içten içe yıkılıyor,bütün tarikat cemaat ve buna benzer yapılar Türk devletine,cumhuriyete ve Atatürk'e Duşman cicuklar yetiştiriyor,,aynı terör örgütü feto gibi,,türk milleti uyanık olmalı,din egitimi dahil bütün eğitimleri milli eğitime bağlı öğretmenlerin vermesi şart,,

Yanıtla . 13Beğen . 10Beğenme 22 Aralık 07:17
06

Düşünceli - Bundan daha doğal ne olabilir? Bu ne biçim haber müslüman bir ülkede hocalarımızın derse girmesi niye sizleri rahatsız ediyor.

Yanıtla . 8Beğen . 6Beğenme 22 Aralık 07:13
05

Birisi - Burası müslüman ülke istediğiniz kadar uğraşın dini değerleri yasaklayamazsınız. Türkiye isman laik olanilir ama müslümanların din eğitimini kısıtlayanazsınız. Siz müslüman olmayabilirsiniz ama bu ülkenin çoğu müslüman ve hiçbir zaman islamı engeleyemeyeksiniz. Zaten 85 milyon içinde 18 bin imza toplamışsınız buda ateş olsanız cürmünüz kadar yer yakarsınız demektir.

Yanıtla . 7Beğen . 6Beğenme 22 Aralık 07:04
04

Sakaryalı - Avrupa'da papazlar giriyor ya 100 de 99 u müslüman olan bir ülkede normal bir şey zorunuza mı gitti

Yanıtla . 10Beğen . 5Beğenme 22 Aralık 06:53
03

Korfezli - Sözde laik olan Yunan artıları anasınıfı öğrencilerine Atatürk büstüne taptirildigi görüntülere neden ses çıkartıp imza kampanyası başlatmadiniz bunların derdi bu toplumun dinamikleriyle oynamak zavallılar

Yanıtla . 9Beğen . 5Beğenme 22 Aralık 06:15
02

Bir Vatandaş - okula imam gidip çocuklara kötülüğü mü tavsiye etmiş ne saçma tepkiler karşı çıktıkları nedir çocuklara iyiliği yardımseverliği anlatmakmı hoca gidip namaz mı kıldırmış ayrıca bunu bile yapsa normal bir şey (müslüman olmayan bir ailenin çocuğu varsa hariç) tabiki.. ne hale geldi insanlar hayret bişey somrada sokakta başınıza bişey gelince yardım edilmedi diye kızarsınız hapishaneler suçlulara yetmez oldu neden bi düşünün bakalım

Yanıtla . 9Beğen . 5Beğenme 22 Aralık 02:20
128

Nezir Tokmak - @Nana 01 nolu yoruma cevabı: kafirin çocukları dini eğitimini kilisede vb yerde aldıktan sonra eğitim sistemine başlar . Müslüman olunca orda dur derler .ruhunu şeytana satanlar onun emrini yerine getirmekle yükümlüdür . burası Osmanlı'nın toprağıdır

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 22 Aralık 23:19
54

Gül - @Nana 01 nolu yoruma cevabı: Siz lazsınız galiba çünkü lazlar keşke yerine teşke der

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 22 Aralık 11:12