Samanlıdağlarına Teleferik Yolculuğu

Merhaba sevgili okur,

Bazen sadece tek bir anı güzelleştirir o şehri…

Her defasında yeniden gitmek istersin ya da yeni anılar biriktirmek için heyecanlanırsın.

Bir kere geleceğiniz bu hayatta unutulmaz anılar biriktirin!

Yeni insanlarla tanışın, yeni yerler görün.

Ailece gezmeyi, kendimize zaman ayırmayı, yeni yerler keşfetmeyi seviyoruz.

33 yaşındayım ve hayatımda bir ilki gerçekleştirdim.

Geçtiğimiz günlerde Kocaeli için “50 yıllık hayal" olarak nitelendirilen, Kocaeli Büyükşehir Belediyesi tarafından hayata geçirilen Kartepe Teleferik hattını ailece deneyimledik.

İlk defa teleferiğe bindim. Açıkçası biraz tedirgindim.

Bindikten sonra tahmin ettiğimin aksine çok beğendim ve çok eğlendim.

Derbent ve Kuzuyayla arasında iki duraktan oluşan teleferik hattı sanırım haftaiçi olduğu için sakindi ve sıra beklemedik.

Teleferiğe adım attığımız andan itibaren nefes kesen 360 derecelik bir panoramik manzaranın büyüsüyle yükseldik.

Gidiş dönüş toplam 9 bin 736 metre olan yolcuğumuz yaklaşık 20 dakika sürdü.

Sapanca Gölü ile İzmit Körfezi manzarasıyla Samanlı dağlarının zirvesine ulaştık.

Zirveye vardığımızda kabinimizden inip dışarıda biraz gezdik.

İzmit’te tişörtle gezdiğimiz havada zirve de kar gördük.

Çocuklarla biraz yürüyüş yaptıktan sonra, kartopu oynadık.

Çocuk, genç, yaşlı…

Her yaştan ziyaretçinin olduğu Kartepe teleferiği ilçeye ve kentimize güzel bir hava katmış.

Türkiye’de en yüksek direklere sahip teleferik hattı olma özelliğini taşıyan Kartepe Teleferiği bizim için farklı bir anı oldu.

Unutulmaz bir macera ve nefes kesen manzaralar arıyorsanız,15 Nisan’a kadar ücretsiz hizmet verecek olan teleferiği deneyin.

Gezin, görün, unutulmaz anılar biriktirin.

Gün geçtikçe artan güzel anılarınızın olması dileğiyle

Sevgiyle ve sağlıkla kalın.

# YAZARIN DİĞER YAZILARI

Yazar Nurşah Köseoğlu - Mesaj Gönder

göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Demokrat Kocaeli Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Demokrat Kocaeli hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Demokrat Kocaeli editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Demokrat Kocaeli değil haberi geçen ajanstır.

Anket Yerel seçimlerde Derince'de kime oy vereceksiniz?